kubranurleo Sizce de azalıyor mu? Bugün uyandığımdan beri yorgun hissediyorum, gün içinde de çok yoruldum filan. Geceden beri hiç hissetmedim. Normaldir dimi? En son ctesi günü kontrole gittim. 21.haftadayım.
Alparslanmom__ kubranurleo ben 24+3 haftadaym bazen net hissediyorum bazen hissetmiyorum hareketlerini 28. Haftaya kadar hergun hissetmemek normalmis
Melisaaltnblk kubranurleo bende 23+3 teyim dünncok yordum kendimi hiç oynamadı bu sabahta oynamadı tedirgin oldum ama normal sanırım