Selam arkadaşlar öncelikle lütfen dalga geçmeyin kimsenin midesininde bulunmasını istemem ya şimdi herkesin evinde vardır veya yoktur bilmem ben ilk defa kalorifer böceği yanı hamam bocegının darı ve küçük olanını gördüm şimdi kahve makinasından sanırım yada kahvenın içinden bilemiyorum canım kahve istedi gittim yaptım bi kaç yudum aldım daha sonra dudağıma bişey değdi hanı sütlü kahve yaparsın ya kaymağı dudağına değer öyle bi his hemen tükürdüm ve baktım bardağa ne goreyım sarı böcek ya bi zararı olur mu emziriyorum içim dışıma karıştı şimdi ne yapacağım böcek meftah olmuştu lütfen bu akıl verin bakteri hastalık vs kaparmıyım benden süte geçer mi miğdenizi bulandırdıgım için çok özür dilerim