Merhaba ben 22 haftalik hamileyim.Sol tarafimda kistim vardi hamilelik oncesinde vardi ama kotu birsey gibi gorunmuyor dedikleri icin herhangi birsey yapilmadi ve ben hamile kaldim.Kontroller sirasinda doktorum kistim oldugunu soyledi biliyorum dedim 6 cm kistim.Doktorum sezeryan onerdi kisti de alabilmek icin.Neyse gecen haftalarda detayli ultrasonum vardi ve oradaki doktor kisti sag tarafta gordu sol tarafta birsey yok dedi.Bilmiyorum kaydi mi noldu.Ancak ben iki üç haftadir sag tarafim kasığımın altı vajinamin üst kemiginde asiri agri cekiyorum.Yani eger sag tarafima yatarsam daha cok agriyor.Yuruyusumu bile etkiliyor ve ben korkuyorum.Yarin kontrolum var doktoruma soyleyecegim ama benim gibi bu tarz bi agri yasayan var mi sebebi neyden kaynakli olabilir