Ea_aylms6 hastane cıkıslarını uzun kol alın onlar uzun kol olarak yeterli max ⅘ alsanız bence yeter uzun olarak kısa zıbınları da 6-7 olsun bence maksimum bende ilk kez anne olacagım ama yenidoğan kıyafetlerini az öz aldım dediğim gibi yani her aldıgınızı 0-3 ay almayın bir de mutlaka zıbın uzatıcı aparattan da edinin derim 🫶🏻