Julide92 Merhaba. Kafein yani çay kahve tüketimi çok yapan bir gebe değilim. 31 +4 hamileyim ve bugün hep dışarıdaydım ve çok kötü beslendim.fasfood yedim ve yanında kocaman kola içtim sonra da bir kupa sütlü kahve içtim üstüne profiterol yedim. Bunlar hep kafein. Çocuğum çok etkilenmiş midir çok sınırı aştım 🙈 haftada 3 kez çay yada kahve tüketen çok sağlıklı beslenen bir anneyim halbuki. Korkuyorum.
Eko93 Julide92 her zaman düzgün besleniyorsan bence üzülme. İnsanız arada bir fire verebiliriz. Ayrıca ben her gün tatlı yiyorum dolu dolu yani. Çay da içiyorum canim çekiyor.
Damla Julide92 bir kere yediniz diye bişey olacağını sanmıyorum sürekli böyle beslenmek tabiki herkes için zararlı ama dediğiniz gibi sürekli bu şekilde beslenmediğiniz için sorun olmaz bence doktorum günde 1 fincan kahveye de izin vermişti ben hergun mutlaka içerim gebelik boyunca da içtim yani
Beybun_29 Julide92 aman sağlık olsun her zaman yapmion bunu sonuçta gebelik boyunca bir kez kola içtim ve hamburger yedim ohhh çokta güzeldi 🙈 sonuçta hep yapmioz kalkıp her gün öyle beslenmen sağlıksız olur bı kereden bişey olmaz
Moommyyy Julide92 kafanız mı güzel ya hey allahım severek yaptığınız şeyler için sonra suçluluk duymak daha kötü bence yerken düşünmemişsiniz sonrada kendinizi yıpratmayın boşu boşuna ☺️
tubaysima Doktor Kağan Kocatepe nin bununla ilgili bir videosu vardı. Evet hiç yememek en güzeli ama haftada bir kaçamak yapınca endişe etmeyin diyordu :) iç rahatlatıcı bir video :) bu arada ben açık çay her gün içiyorum ya 😅günde bir iki bardak
Julide92 tubaysima çok teşekkür ederim bakacağım mutlaka günde 200 mg kafeinli geçince çok çok endişe ettim bebeğimin nabzı yükselir mi abi bir durum olur mu diye çok çok korktum. Umarım bir sorun yaşamayız 🙏
tubaysima Julide92 rica ederim sanmıyorum bir şey olacağını içinizi ferah tutun hiç dikkat etmeyip bardak bardak kahve içen hamile çok 😅
Julide92 Moommyyy yerken içerken herşey güzeldi ama fazla kafein alınca bebeğin nabzı yükselir sorun yaşar mıyım diye sonradan düşünüp korktum işte.
gul-vii Bacim niye korkuyon 😂😂😂 Bukadar abartilicak seyler degil bunlar sakatt, cig, iyi pismemis et tavuk yemedigin sürece alkol sigara enerji icecegi tüketmedigin sürece fast food tatli yemende arafa cola icmende sorun yok 😂😂
Youngmotherr Julide92 hiçbir şey olmaaaz ben 17 haftalıkken 3 günde 16 tane hamburger yemiştik eşimle 🤣
Julide92 Youngmotherr maşallah sana 😂🙈 ikinci çocukta daha da dikkat etmeye başladım yaş 31 oldu diye ne bileyim suçluluk duygusu çok kötü
Youngmotherr Julide92 ya tabi dikkat edilmesi lazım ben abandım birazcık şimdi o ve ben kilo vermeye çalışıyoruz 🤣
susaMom_ Julide92 Çok şaşırtıcı ama bu benim günlük beslenmem gibi bir şey hiç bir yediğimi kisitlamadim sadece çiğ yiyeceklerden uzak durdum hamileliğimin basindan beri arkadaşlarımla dışarıya çıkıyoruz çay kahve içtim çikolatayı çok tüketiyorum kolayı gazozu hamile değilken daha az tüketiyordum şimdi çay bardağıyla tüketiyorum 2 güne 1 et yemeği oluyor illa ki yaninda içiyorum maalesef dışardan köfte ekmek yiyip eve girdim şimdi de düşünün yani bir sıkıntı olmadı 29+6 haftalık olduk
Julide92 susaMom_ yemekten ziyade beni korkutan kafein miktarını fazla almış olmam oldu. Yaş biraz daha ileri olunca daha çok sanırım kafama taktım.
Hazalaskin Julide92 çok tatlısın 🤣 bişey olmaz korkma bunu hergun yaparsan sıkıntı kırk yıl başı olur öyle
Julide92 Hazalaskin çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız. 9 yıl hamileliğe ara verince sanırım çok pimpirik oldum. Tüm alışkanlıklarımı değiştirdim. Hamilelikten 1 ay önce tahliller takviyeler başladım. Günde 1 tek sigara içerdim hemen bıraktım yeme düzenimi değiştirdim. Şimdi böyle bir istisna yapınca suçlu hissettim kendimi.
susaMom_ Julide92 Yaşınız çok ileride değil kötü düşünmeyin tabi ki dikkat edin ama strese girecek kadar değil kafeinden dolayı dans eder bir kaç saat o kadar 😅