Kızlar 17 haftalık hamileyim 2 saat öncesi birden mideme bir ağrı girdi. Ara ara kramp şeklinde, ayağımı diktim az iyi geldi yarım saat falan o şekilde kaldım, sonrası afadersiniz acil tuvalete gittim ishal olmuşum ağrım falan gitti halsizlestim, benim gibi olan var mı şuan iyiyim şükür sadece halsizim biraz, ilk gebeliğim