SezenFst bu belirtileri herkes adet oncesinde yaşıyor canım . Ben adet olmadan once hep bu şikayetlerden biri ikisini yaşıyorum . Hatta pembe lekenmem bile geliyo sonunda adet oluyodum . Canim ben hep hissettim hamile olduğumu anneler hisseder diyorlar ya , ben her hamileligimde hissettim iki kayip yaşadım bu üçüncü gebeliğim bundada hissettim hissediyorsan hamilesindir . Çünkü anneler hisseder . Ama umuyorum ki inşallah hamilesindir 🙏🏻💙☺️