Nisapoyraz4270 Kızlar bugün tetenoz aşısı oldum aşırı kolum da ağrı var ve ateşlenme var biraz daha sizde de oldu mu
Myrtle Nisapoyraz4270 bende de oldu 3 gun hasta gibiydim. İlk gun atesli titremeli bir gun gecirmistim. İkinci dozda kolum bile agrimadi sukur.
Prenses_annesiii Bende dün oldum bugün kolumu kaldıramıyorum aşırı ağrıyor üzerine yatamıyorum da bir an önce geçer inşallah