Seymaemre https://www.e-bebek.com/buude-kids-ayicikli-patikli-velsoft-tulu-p-17kbuuetlm3300mav sizde faydalanın diye ayrı ayrı açıyorum rahatsız ettiğim için özür dilerim kızlar❤️
Zeynpatak Demetibrahim e bebegin kaliplari biraz kucuk oluyor benim bebegim mayista dogacak ben 9 aylik olani aldim ekim gibi giye diye dusunuyorm 6 aylikken yani
Merve201119 Seymaemre ben bu tulumun aynısını asıl fiyatına almıştım 60 liraya şimdi 18 lira görünce içime oturdu ama olsun bebeğim giyecek😊
Merve201119 Minikus ben e bebeğin mallarından çok memnunum canım iki çocuğumuda ordan giydirdim hep tulumda daha giydirmedim ama oradan aldığım tulumlardan çok memnunum ben yanlışlıkla kayınvalidem sıcakta yıkamış ne çekme ne bişey hiç olmadı
Zeynpatak Zagrozunannesi ben azonce aldim 160 kisi bu urune bakiyor yazdi yukarida . Alacaksaniz hemen sepete atin kizlar
Tatlisanne Seymaemre aaa çok iyiymiş hemen almam lazım bebeğim martta Allah nasip ederse dogucak kışa kadar hesaplarsak hangi bedenini almam gerrkiyor aceba ya 🤔😔