Merhaba ben 8 haftalık hamileyim ilk hamileliğimi öğrendiğim zamandan beri adet olucakmışım gibi ağrı var kasıklarımda ve 5 haftadayken cinsel ilişki esnasında kan geldi daha sonra kontrole gittim yurtdışında yaşıyorum bana folik asit ve 2 tablet fitil ve sabah akşam olmak üzere 1 tane de vitamin ilacı verdi gebeliğimin riskli olduğu söylendi bugün de işyerinde arkadaşlarıma kasıklarımın Ağrıdığını söylediğimde çoğu bunun normal olmadığını söyledi ve doktora gitmemi istedi normalde mayısın 13ünde kontrolüm vardı ama bugün gittim ve aynı ilaçları dozunu yükseltti ve bu ilaçlar da vitamin ilacıymış bir de gebelik testi yazmış onu sabah yapacak fotoğrafını göndereceğim ama neden gebelik testi istedi anlamadım yani derdimi anlatamıyorum arkadaşlarım aracılığıyla doktorla iletişim kuruyorum ve neyi ne için yazıyor ne durumdayım bir şey söylemiyor düşük riski var mı diyorum gezme dedi sadece dinlen dedi yani çocuk sağlıklı mı değil mi gerçekten çok kafama takıyorum sizin fikirlerinizi almak istedim hamileliğinde adet ağrıssı gibi ağrısı olan oluyor mu ara ara oluyor ve 15 20 sn