selinunl Merhaba 38+3 haftamdayım normal doğum olucak inşallah ama bende kasık fıtığı var doktorum normal doğuma engel olmaz diyor kasık fıtığı olup da normal doğum yapan var mı ben biraz tedirginim bu konuda doğumda fıtık patlar vs diye 😅
User390823 selinunl kasık fıtığım var. Hamilelikte büyüdü. Önceden 1 cmden küçük olduğu için ameliyat etmemişlerdi simdi 2 cm oldu. Hem genel cerrahlara gittim izin vermediler hem de kadın doğumcular. Siz nasıl normali yapacaksınız? 🫣