Hanımlar 38+4′üm dün bebeğim ultrasonda 4 kilo ölçtü ilk bebeğimde 4070gr doğmuştu. Doktor iri omzu takılabilir doğadabilir normalde olabilir sezeryanda dedi yarın tekrar kontrol var. Doğum şekline karar verilecek tedirginim sezeryanda korkuyorum açıkcası