Merhabalar
Bugün sezaryenimin 15. Günü. Düne kadar kanamam çok azalmıştı aslında dün gece yeniden başladı. Öyle çok değil hani ama günlük pede çok azar azar kahverengi gelirken düne kadar, dünden beri pembe geliyoe yine ve günlük pedden taşacak şekilde. Normal mi sizce? Sezaryen yaşayanlar bakabilir mi acaba. Ona göre doktoruma sorayım, olağan bir şeyse yazıp durmaktan biraz çekiniyorum.