Ebrar-21 Merhaba kızlar size birşey sormak istiyorum 38 haftalik gebeliğim mevcut 3 gündür aniden vücudumda kızarıklık kaşıntı ve kabarcıklar oluştu yani alerji dicem ama yediğim farklı birşey yok bu konuda fikri olan varmı
Ozdemirinannesi- Ebrar-21 gebelik kolestazı olabilir alt ast kan değerleri baktırın karaciğer ile ilgili
Ebrar-21 Hemsire2727 dikkat ediyorum ama dediğim gibi sadece 3 gündür aniden orataya çıktı genelde gebelikte sebebi bilinmeyen gebeleige bağlı ortaya çıkabiliyor ama benim son 2 haftada çıkması biraz şaşirtti