Niloyaaaaa Zarina11keskin bana kız gibi geldi inşallah hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim 🌺
iremsevinc Kaanyigit canım merhaba bende gittim dün 14+5 sata göre ultrasonda 15+5 çıktı doktor%90 kız dedi sana tam net dedimi değişir diye korkuyorum da 🥲
Kaanyigit iremsevinc Mrb canım hayırlı olsun benim iki oğlum belli olmuştu 12 13 haftalikken geçen hafta gittik göstermedi bugün tekrar gittik 14+5 kesin kız dedi
Zarina11keskin Kbractn yaaa ((( kız istiyordum tabiki önce hayırlısı olsun doktorum önce kızz dedi sonrada erkek dedi ama emin değildi zor gördü 14.6 hafta