Akduygu Kızlar bacaklarım şişti. Dizlerim patlayacak gibi. 39da sezeryan olacağım. Ödem nasıl geçer ne yapmalıyım
Cesurx Su icimini artırın,yürüyüş yapın,bacaklarınızı yükseğe kaldırıp uzanın,tuzlu besinleri kesin,tansiyon düşüklüğü probleminiz yoksa limonlu su işe yarayabilir.Yesil yapraklı sebzeler de ödem attirabilir