Dbdmr Ben sadece sabah ilk uyandığımda ölçüm yapıyordum ama 7, 8 saat gibi bir açlık olmalı doğru sonuç için. İkinci gebelik hemen olduğu için daha sıkıntılıydı bazen yemeğimi hazırlar yemeden ölçerdim sonra alarm kurup 1 saat sonrasına bakardım. Ha hamur işi, tatlılar, içecekler içtim mi evet ama hafta da 4 de 1, 2 ye indirmiştim ilk gebeliğimde ya da yarım porsiyon kendimi de çok kasmamıştım ama bebeğe de zarar verecek dozda da yememiştim nefsim körelsin yeter mantığındaydım