Hanımlar selam, bebeğim bugün 8 günlük oldu. Doğumda 2 tur kordon dolanması sebebiyle ve takibinde sarılık nedeniyle 4 gün yoğun bakımda kaldı. Şimdi sarılığı düşüşe geçti ama kan şekeri düşük çıktı. Şekerli su vermeli miyim sizce? Yoksa yatış yapılıp serum verilecek.