Ciwan-76 sade olsun derken sadece isim baskısı ya da nakışı olmasın mı demek istiyorsunuz? Yoksa üzerinde hiçbir desen, renk vs olmasın mı?
Eğer sadece isim olmasın diyorsanız marka olarak andywawa, biorganic ve İdilbaby’e bakabilirsiniz. Hem çok kaliteli hem de göz yormayan desenleri ve modelleri var.
Eğer hiçbir desen, renk olmasın diyorsanız ebebekte gördüm dün organik 10lu takım. Krem rengiydi ve tamamen desensizdi.
Bir de müslin hastane çıkışı diye aratırsanız onlar da tamamen sade oluyor. Ama doğum yaza denk gelmiyorsa ince olur bahar ayları için. Kış için hiç uygun değil zaten.