bebegimedairr Arkadaşlar 19+2 yiz ve hâlâ hiç hareket hissetmedim acaba ne zaman hissederiimm sizler ne zaman hissettiniz🤦🏻♀️😅
Sydaglsen 20 oldum bugün hala bi şey hissetmedim bilmiyorum burda erken hisseden anneler beni çok geriyor 🥲
Missprincess bebegimedairr ben 18. Haftaya girdiğim zaman hissetmeye başladım ama sadece akşamları oda küçücük tekmeler. İlk gebeliğim bu arada kızlar. Ama hamile olmasam bağırsaklarımda gaz var zannederdim. Acaba sizinde böyle mi oluyor ondan mı farketmediniz ?