hatseum12 kızlar 5+2 deyim daha önceden düşüğüm oldu. Açık pembe akıntı gibi değil ama su gibi sıvı geliyor nedendir ?Progestan da kullanıyorum.Çok korkuyorum.
miranmiran1306 hatseum12 su gibi sıvı gelmesi çok normal ben 10 haftalığım hamileliğin başından beri öyle
hatseum12 miranmiran1306 ama böyle pembe gelir mi ki ? çok endişelendim doktorumda akşam yok başka doktora görünmek istemiyorum