Merhaba arkadaşlar 7 haftalık hamileyim. Geçem hafta devlet hastanesinde kan tahlilimde rubella igm pozitif çıktı yani şuan geçiriyorum demek (igg önceden geçirilmiş virüs) igm şuan var olan. Tekrar yeniletti kadın dogum uzmanı yanlışlık olabilir diye oda aynı çıktı. Bugün özele gittim doktorum yüksek dedi, kan tahlili aldı sanırım avidite 4-5 güne madar çıkar dedi eğer o sonuç da kötü çıkarsa gebeliği sonlandırabilirlermiş😢 daha önce başına gelen oldumu?
Hasta da değilim bi belirti de yok daha onceki gebelik lerimde hiç başıma gelmedi belirtisi olmazmış coğunlukta. O güne kadar nasıl bekleyecem bilmiyorum içimin rahatlamasına ihtiyacım var. Lütfen birileri bişey yazsın..