Kızlar bugün tam 8 hafta 1 günlüğüz geçen hafta doktora gittiğimde tsh değerimin 4,73 yüksek olduğunu endokrinoloji bölümüne gitmem gerektiğini söyledi bulunduğum yerde bu bölüm yok sağlık ocağı yazar mı ilaç ? İnternette zeka geriliği düşük gibi bir çok şey yazıyor korkmaya başladım 🤦🏻♀️