Ogretmen_17 Prolaktin 34 Fsh 10.8 Tsh 1.32 Lh 8 Prolaktin ve fsh yüksek çıktı. Daha önce prolaktini düşürüp hamile kalmıştım ama düşük oldu şimdi fsh da yüksek. Benzer değerlerle hamile kalan var mı 😔
numix Ogretmen_17 prolaktin yüksek olunca yumurtayı baskılıyor sanırım o yüzden öyle. Ama benim fsh ilk 13′tü doktor sıkıntı olmaz dedi. Sonra 9′a düşmüş kendiliğinden ve hamile kaldım
BusZeyRas numix benim de fsh 12 ilk kızımda bakılmamıştı ama bunda baktırdım perşembe göstereceğim bakalım doktora