Çoğu yerde normal diye okudum ama içim rahat etmedi yarın doktoruma da soracağım bi sizlere de sorayım dedim aynı haftalar da olan annelerimiz acaba sizin de kasığınız da ağrı oluyor ama öyle şiddetli değil bıçak saplama da değil böyle tatlı tatlı ağrıyor bebek büyüdüğü için mi oluyor acaba bu tarz ağrılar