kubccc61 kızlar selam dün test yaptım 2. çizgi silik çıktı . ama kasıklarım ve göğüslerimde çok ağrı var benim gibi olan var mı aranıza
prensesannesi-01 kubccc61 bende kızımda 6 gün kala öğrendim ama adet sancılarım vardı kasklarım çok ağrıyordu hatta hayiz olacam diyordum amaa olmadım