İyi günler arkadaşlar benimde plasenta biraz asagidaymis ama doktor zamanla rahim buyudukce yukarı çıkar dedi. Bende bilgisiz olduğumdan ne kadar aşağıda diye sormadım. Yarın tekrar kontrolüm var. Anladığım kadarıyla kanama olmadıkça çoğu doktor istirahati önermiyor ama ben aşağıdaysa tam kapatmamis dahi olsa istirahatle yukarı çıkabiliyorsa istirahat etmek isterim bebeğinden önemli değil iş yapmam gezmem çok fazla yurumem. Ama doktora ne söylemeliyim sormaliyim bilmiyorum. Sizce öyleyse 20. Haftayı beklemeden istirahat etmem daha mı iyi olur doktora öyle mi diyeyim