Esraa70 daha once bebek kayiplarim var bu gebeligimde 4+5 teyim reglime 2 gun kala test yaptim 218 di beta pazartesi gunu doktor kontrolum vardi keseyi gorduk 2 hafta sonra tekrar randevumuz var insallah bebegi gorup kalbini duyacagiz surec bu sekilde bu gebeligimde. 4. Gebeligimden deneyim olarak paylasayim Keseyi gorme mevzusu onemli dis gebelik mi ona bakiyorlar dis gebelikse hemen mudahale etmek gerekiyor mudahale edilmedigi surece hayati risk de oluyor bir daha gebe kalamama gibi sonuclar da dogurabiliyor beta 1500 u gecince vajinal muayene sart. Sonrasinda bekleyebilirsiniz karindan ultrasonla devam edebilirsiniz ona gore doktorunuz su kadar zaman sonra gel falan der