Kızlar merhaba biz 17+5 günlüğüz bugün doktor kontrolüm vardı.doktorumuz hareketleri gayet iyi dedi ama böbreklerinde biraz büyüme var bu haftaya göre biraz fazla büyük dedi bunu her geldiğinde kontrol edeceğiz takip edeceğiz dedi korkulacak bişey mi diye sordum ama net cevap vermedi galiba beni korkutmak istemedi genel de erkek bebeklerin çoğunluğunda görüyoruz dedi.
Başına böyle bişey gelen var mı ne yaptınız nasıl bi yol izlendi merak ediyorum