Merhaba arkadaşlar deterjanlardan aşırı derecede tiksiniyorum öyle böyle değil sadece yıkama asma kısmı olsa hadi eşim yapsın diycem ama üstüme giyincede kokuyo haliyle, iki ayda 5 tane deterjan değiştirdim ama yok napıcam bilmiyorum. Oğlumda da olmuştu ama onda sadece sıvı el sabununa karşıydı bu çok fena daha 12 haftalığız doğuma kadar ne yapıcam bilmiyorum sizlerde de oldu mu bu durum 😒