37+0dayım. Doktor bugün nstde hafif sancı çıktığı için çatı muayenesi yaptı. Ama ben hiç sancı hissetmiyorum geçen hafta hiç sancım yoktu bugün yine aynı hiç sancı hissetmiyorum hafif sancın var bakalım dedi ve kemiğim çok darmış normal doguramazsin sen sezeryanden cok dikişin olur dedi moralim bozuldu biraz. Muayene sonrası ağrım başladı sanki kasıklarım ve belim ağrıyor yürüdüğüm için de olabilir bilemedim. Sezeryan olduğu icin bir hafta erken almayı düşünüyor doktor tabii bebek beklerse acaba sezeryan de olsa beklesem mi normal doğum seyrini kafam çok karışık.