sevgul43_
Bende 2 gün önce tam dudak kısmında et parçası fark ettim ama ufak. Araştırdım siğil yada et beni alabilir deniyordu büyüye bilir yayila.bilir diye. Doğumda da bazen olabiliyormuş. Bugün dermatoloji bölümüne çıktım baktı çok ufak olduğunu et benine benzedogine söyledi siğillerin daha yuvarlak kabarik olduğunu öyle. Senin ki et benine benziyor bazen hamilelikte çıkıyor dedi ilaç verdi sürmek için ama yine takipte kal dedi doğuma daha 3 ay var bende normal doğumu etkiler mi diye korkmuştum