annesinin_alparslani Haftaya giriş yaptım 3 gündür aşırı bulantım var şekerim sınırdaydi en son dün tahlil oldum yarın sonuçları alıcam artık ne durumda sekerlemi alakalı son aylardayim diyemi 2ci gebeliğim ilkinde böyle olmamıştım. Aynı durumu yaşayan varmı. Ayrıca Bağcılar medicine hastanesinin güncel doğum ücretini bilen varmı kızlar.
Gizzgzz annesinin_alparslani ilk gebeliğim de son aylarda mide bulantım oldu benim ilk aylar gibi kusuyordum hep