Herkese merhaba arkadaşlar ben 24+4 haftalık hamileyim çok şükür ama özellikle bugün sol elimde bir kasılma var yani nasıl anlatsam aniden oluyor az önce bez sıkıyordum aniden elim yine öyle oldu acaba başına gelen var mı? aynı kramp gibi mi desem ne desem bilemiyorum bu arada demir eksikliğimden dolayı demir ilacı da alıyorum sabahları aç karınla bununla da ilgisi olabilir mi sizce bu ayin 29nda randevumuz var doktoruma sormak için kontrol günümü beklerken siz annelere bir sorayım dedim belki bilen vardır ya da başına gelen 🤕