beyzaao Bir ay önce kimyasal gebelik geçirdim 23 Martta kanamam başlamıştı adetim iki gün gecikti bugün beta değerime baktırmak için kan tahlili verdim ama değerim negatif sizce değer değişebilir mi aynı durumu yaşayan var mı
Asyaaygunkaraman beyzaao Değişmez canım bende kimyasal gebelik geçirdim Ocak ayında kendi kendine düştü sonra Şubat’ta adet oldum bidaha hasta olmadım şuan 7+2 haftalık hamileyim hemen gebelik oluyormus öyle diyorlardı şükür hemen oldu birde benim geçen sana dış gebelik geçirdim sağ tüpüm alindi şükür şimdi hamileyim Rabbim sanada tez vakitte nasip etsin inşallah 💞
momofmychildren beyzaao kimyasal gebelikten sonra adet görmeden hamile kaldım doktorum 40 gün bekle adet olmazsan gel demişti dediği gibi oldu
Hatci Ben de iki kez kimyasal gecirdim kimyasaldan sonra adet duzeni degisebiliyor canim hayirlisi olsun hakkinda, ama bu ay hamile degilsen de uzulme sonra cabuk hamile kaliniyor Allah’ın izniyle
Hatci beyzaao ilk ay 35. Gunde falan adet oldum kimyasaldan sonra evet suan hamileyim cok şükür bugun kalp atışını duyduk🥰
Hatci beyzaao kimyasaldan sonraki ay biraz gecikmeli adet gordum. Simdi hamileyim çok şükür 11 haftalık
beyzaao momofmychildren yani bi hafta daha bekliyim olabilir mi o zaman ya belirtin falan olmuş muydu nasıl anladın
beyzaao momofmychildren bende de adet olcak gibi üç gündür kasık ve bel ağrım var ama başka bi belirtim yok göğüs hassasiyeti falan olmadı