ylmazgknrr Devlet hastaneleri kaç cm açıklıkla yatış yapıyorlar acaba ? 2-3 cm mi yoksa 4-5 cm falan mı
ylmazgknrr Youngmotherr ay yarın sabah doktora gideceğim en son gittiğimde 1 cm de açıklık vardır inşallah artmıştır ve bebeğime kavuşurum 🙏🏽
Youngmotherr ylmazgknrr hiçbir belirtim yokken suyum gelip doğurdum belki o da geceyi bekliyodur açıklığım bile 3 cmdi 36dan beri 39 da 1 cme düşmüştü öyle gittim 😂
ylmazgknrr Youngmotherr açıklığınız 3 cmken 1 cmmi düştü 😳 ay ilk kez böyle bişey duyuyorum 🫠 inşallah benimde bu gece gerçekleşir doğumum 🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼
ylmazgknrr Beyzakeles Youngmotherr Bana yazdınız büyük ihtimalle geçtiğimiz gece yaptık ama eşimin sadece girdiğini hissettim içim(rahmim) gerçketn aşırı yumuşaktı hatta baya yumuşak olduğunu eşimde bende hissettik 🫣
ylmazgknrr sevgul43_ açıklığımın 1 cm olduğunu doktor söylemişti, sonrasında sancım oldu ama açıklığım oldu mu olmadı mı bilmiyorum 🤷🏻♀️ yarın gidip öğreneceğim inşallah
Beyzakeles ylmazgknrr evet canım sana yazdım ben çok faydasını gördüm açıklıgım birden arttı çok şükür kolay bir doğum yaptım 40 da belirtim yokken ilişkiden sonra doğum başladı ( bir yerde sprmin suni sancı için kullanıldığını okumuştum)
ylmazgknrr Beyzakeles ya bizde denedik ama dediğim gibi o kadar yumuşaktı ki rahmim tam olarak anlamadık özür dilerim ama boşalamadı bile eşim zevk alamadık yani anlamadığımız şekilde hatta dedim büyük ihtimalle açılmam arttı ama yarın gidip öğreneceğim
ylmazgknrr NM_mom ya şimdi banyodan çıktım, iki mememden de sarımsı sıvı geldi acaba doğum için başlangıç vs olabilir mi