keremtahamom_ İlk kıyafeti olarak düz bembeyaz bir takım aldım ama fotoğraf çekiminde kullanmaya bir türlü beğenemiyorum. İsimliler başta hoşuma gidiyodu ama bakıyorum herkeste aynı modeller var beğenmemeye başladım. sade ama güzel bir şey istiyorum isimli olması şart değil. Siz ne aldınız oğluşlarınıza anneler🤗
Beybun_29 keremtahamom_ yengem hastane çıkışı almış hediye olarak 10 lu onu giydircem ilk olarak yedek olarakta ben mavi beyaz beşli iki tane alt üst takım almıştım bide tulum takımı. İsimli düşünmedim zaten bunlarda yeterince güzel 10 lu hastane çıkışını giydirsem yengemde mutlu olur hem tam set diye ilk onu giydirmeye düşünüylrum
tugbadurmaz34 keremtahamom_ ben çok içime sinen bir takım aldım 10 parça İnstagram da mertbabytr adından bir sayfadan
keremtahamom_ Beybun_29 mavi beyaz dediğiniz nasıl bir model nereden aldınız acaba. Benim ilk giymeye ve sonrasında yedek olarak kullanmaya takımlarım var da fotoğraf çekimi için daha farklı güzel bir şey arıyorum
Beybun_29 keremtahamom_ yengemin aldini memleketen mağazadan almış işte set halinde tavşanlı foto çekimine güzel gidermi bilmiom ben isimli sevmiom sadece biraz büyük geldi için gözüme gidermi foto çekimine bilemedim ikinci aldım beşli takım biraz daha üstüne tam oturacak şekilde o mesela giderdi ama onuda magazadan aldım rasgele mavi beyaz üst mavi alt beyaz eldiven puantiyeli beyaz bu şekilde öyle aman aman bişey degillerde trendyolda bak istersen ordada güzel modeller var çok tatlı hemde
aslanbeyy Normal takım almıştım 5li Ekstra da şöyle birşey düşünüyorum hatıra kalır resim çekeriz diye ama kararsızım 🫠😊
keremtahamom_ aslanbeyy ben de bu tarz isimli istiyodum ama her yerde gördükçe soğudum😅 ama güzel tabiki kötü değil
BirAskMasali1323 aslanbeyy bu hangi site canım meil tasarım mi instagram da ismi yada farklı bi sitemi
keremtahamom_ tugbadurmaz34 evet bunu görmüştüm ben de beğendim ama papyon sevmiyorum papyonu çıkıyo mu acaba
tugbadurmaz34 keremtahamom_ hayır sabit maalesef ama kalitesi inanılmaz güzel yumuşacık pamuklu aklınızda olsun başka modellerde vardı sayfada
aslanbeyy keremtahamom_ 😄 bende bu 10 lu desenli hastane çıkışlarından çok soğudum daha sade olur diye düşündüm . Haklısınız 🫣😂
aslanbeyy BirAskMasali1323 üzerinde yazan site evet arkadaşım bir çok kez alısveriş yaptı çocukları için … bizim içinde oyun arkadaşı aldı kargosu çok güzel kokuyor çok özenliler tavsiye ederiz☺️ fiyatları güncellenecek yakında🌸 MELL TASARIM
MorKelebek54 keremtahamom_ beyaz setin uzerine nakisli isim yazil balon yaptirabilirsiniz farkli olarak ya da nakis degil baski size kalmks☺️
obirannea keremtahamom_ trenyolda linda harris satiicisinin hastane çıkışları çok güzel ve kumaşları çok iyi 2 tane aldım yeni kız için erkek için olan modelleri de vardı