Semyil açıkçası bende böyle düşünürdüm , bebegimden vazgeçme gibi bir düşüncem hiç olmadi, rabbimin verdiğine razıyım , bizim yaş büyük Dr soylemedi bile yüksek olan varsa yani gormedik bile testi yaşınıza göre iyi dedi , 3 luye gerek duymadı , ayrıntılı ultrason yaptırıldı klasik, ilk bebegimiz bu arada sağlıkla gelecekler inşallah 💕🥰dua edelim