Kızlar 13 haftadayım çok şükür sağlık durumumuz iyi ama oğlumda da böyleydi hani hamile olduğumu hissetmiyorum bebeği hissetmiyorum neden böyle acaba bazıları hissedebiliyor yani illa karnımız büyüyünce tekmileyince mi hissedeceğiz böyle benim gibi hissetmeyip neden hissetmiyoruz acaba içimizde oluşan bir can var diye düşünen var mı çok merak ediyorum🤔