Merhaba arkadaşlar
Üç kez düşük öyküm var(sebebi hala yok) internette çok güzel yorumlar var ama gerçek midir diye tereddütteyim.
Şuan için kafamız çok karışık (tüp bebek mi, aşılama mı veya farklı tedaviler mi) bize yol gösterecek ve kandırmayacak bir doktor arıyoruz. Düşük öyküsü olup deneyimi olan varsa ve paylaşırsa sevinirim🙏🏻