annevebebek17
Biberon konusunda en muzdarip benimdir herhalde 😂
Lansinoh kullandık en başta süt sağım makinesinin içinden çıkanı memnunduk ama sonrasında boğuldu onunla hızlı emiyor çünkü normalde de yenidoğan için en azından süt sağma makinesinden çıkan başlığı önermiyorum.
Avent cam olanı kullandım o güzeldi ama gaz sorunu oluyordu, onun da akışı aynı şekilde çok yavaş değil yenidoğan için olanı da yani çocuk emmese de damlıyor bilginiz olsun.
Dr browns aldım gaz için ondan memnun kaldım gayet güzel bir biberon akışında da sorun yaşamadık.
Comotomo aldım bir de daha yumuşak tutuşu daha kolay bebek için o da anti kolik dr browns gibi iki kez kullandık sorun yaşamadık gaz konusunda da akış konusunda da.
Kısaca: dr browns ya da comotomo öneririm 🌸
Deterjan olarak siveno almıştım içeriği de doğal diye ama içerisinde parfüm olduğunu yeni öğrendim stoğum bitince green clean gibi markalara da bakacağım.
Şampuan mustela kullanıyorum ama bittiğinde tekrar almayı düşünmüyorum içeriği daha da temiz olanlara bakacağım.