Selam kızlar,
Gebeliğinin 31. Haftasına gelmiş halen bebek arabası almamış hatta bebek arabaları hakkında sıfır bilgi bir arkadaşınız olarak yazıyorum 😅 öncelikle şunu söyleyim, yurt dışında yaşıyoruz bu nedenle bebeği hastaneden çıkışından itibaren arkada oto koltuğunda taşımak zorundayız. Aksi halde ciddi cezaları var. O nedenle hem bebek arabası hem oto koltuğu içeren bir model almam lazım. İlk kez geçen pazar bir bebek mağazasında bakma şansımız oldu biraz. Benim istediğim hafif pratik açılıp kapanan bagaja kolay sığan cinsler hemen kırılacakmış gibi durduğu için ve oto koltuğu ile uyumlu olmadığı için eşim tarafından red edildi. Satıcı joie nın travel sistem daha tok duran ve oto koltuğunu direk bebek arabasına monte edebileceğimiz bir modeli önerdi. Ancak oda uçak yolculuklarında kabine uygun değil. E malum sık sık Türkiye’ye gelip gittiğim için kabine de uygun bişey olsa iyi olur sanki. ( kabine sığmayan arabaları uçak kapısında görevliye teslim edip inişte alma şansımız olduğu söylendi ne kadar doğru bilemiyorum). Birde geçen burada yine bir gönderi de travel sistemin pişmanlık olduğunu yazan bir çok kişiye denk geldim. Sonuç olarak bana aptala anlatır gibi tecrübelerinizi paylaşırsanız memnun olurum 😂 çok kafam karışıyor çünkü 😬