Arkadaşlar 14 haftalığım. Bugün hapşirdiğimda alt karın bölgemde şiddetli bir sancı oluştu. Sanki adet olmuşumda kan geliyor gibi. Baktım herhangı bir anormal akınıtım yoktu. 15-20 dakika bekledim normal beyaz akıntım var. Ancak hapşırma sonrası karnım hafif ağrımaya basladı. Üşütme, gaz vs böyle bı sancı ypar mı? Daha önce yaşan var mı?