Canım benimde amh degerim düşüktü dediğin gibi bazen farkli sonuçlar cikabiliyor. Ben ozelde verdim 1 çıktı devlette verdim.0.9 gibi bisi çıktı banada direkt tüp bebek dediler. Adetim düzenli, rahim filmi temiz, diğer degerlerim cok iyiydi. Bende çok üzüldüm tabiki ama guzel bir doktora denk geldim ve beni inandırdi. Dediki amh tek başına geçerli degil 1 tane bile yumurtan varsa olur. Önemli olan var olan yumurtanın kalitesi. Zaten bebek icin 1 yumurta bile yeter. Ve o moralle bir sonraki ay kendiliginden hamile kaldim çok şükür. Bu süreçte moral cok onemli. Malesef çoğu doktoe en kötü ihtimali söylüyor sonrada ama stres yapma diyor cok kolaydi sanki. Önemli olan moral veren doktora denk gelmek