burada yorumlarda sıkca “doktorum mide bulantısı gebeliğin sağlıklı olduğunu gösterir” cümlesine denk geliyorum
henüz 10+3 haftalığız ve mide bulantısı hiç yaşamadım tecrube ve bilimsel bir bilgisi olan yorum yapabilir mi? Acı bir deneyimim olması nedeniyle tedirginim,