Kızlar senelik tek hekim 40 gün rapor hakkı deniyor ya 40 gün dolunca başka hekimden tekrar normal rapor alınabiliyor mu devlet memuruyum ama daha önce raporla falan çok işim olmadı şu an biraz erken çıkmak istiyorum 26. Haftada falan sonrasını raporla tamamlayayım diyorum