Defnosmom Bende ilkinde onu regenesis kullanmıştım şuan doktorum başka bı ilaç yazdı ama eczaci regenesisin daha iyi olduğunu söyledi o yüzden tekrar ondan aldım ayriyetten folik asit yazmadı bana sanırım o ilaç yeterli oluyor