cakebabe benim gibi olan var mi acaba diye düşünürken bunu gormem Allah yardımcımız olsun bende magosit kullanıyorum 1 aya yakındır kramplarimi azalttı kasıklarımdaki ağrıyı azalttı ama ne yazık ki pelvis ağrısına çare olmadı oradaki bütün kemiklerim kırılmış gibi çevremdekilere söylüyorum hiç biri yaşamadık böyle bir şey diyor ben çok fenayım Ne bulantı ne mide yanması hiç bir hamilelik sıkıntım olmadı cok sukur ama bu ağrı beni mahvetti hepsine bedel oldu bu halimle 18 aylık çocuğumun peşinde koşturuyorum bide 😭