Melis00 Protein varsa iğnelerle sizi 36-37 ye kadar getirmeye çalışıp en kısa zamanda sezaryenle alırlar. Ben de yüksek tansiyonla 3 gün yattım idrar toplama yapıldı şükür protein çıkmadı taburcu ettiler.
İlk hamileliğimde doğum anında yaşadım ben bunu fark etmemiştim. Acil sezaryene alındım. Sürekli takipte olmanız gerek.