Damlaozzz metemom_ Parol tek kullanılan ağrı kesici diye biliyorum benim 1 hafta ağrı olmuştu direndim içmemek için korka korka 2. dozu yaptırdım onda da hiçbir ağrı olmadı
Ipekulas metemom_ benimfe ilk vurulduğum da öyle olmuştu ikincide vurulmamışıö gibiydim resmen 😂 geçmiş olsun canım parol iç bişeycik olmaz
hatice__1 metemom_ bende cuma günü ilk dozu yaptırdım gecesine çok kolum ağrıdı halsizlik baş ağrısı boğaz ağrısı iğne batması vucütta kırgınlık grip olucakmış gibi ama olamıyorsun sadece parol içiyorum ve hep yatıyorum
Mugi Kızlar ben 21+2 haftalığım henüz yaptırmadım yaptırmasam acaba bir sorun olur mu aranızda veya çevrenizde yaptırmayan var mı
metemom_ Mugi canım kesinlikle yaptırın diyor doktorlar bence hiç riske atma en azından bir doz mutlaka yaptır
ttazeannee metemom_ Evet ikinci dozda şükür hafif kolum ağrıdı bir gün sadece bide ben ilk dozda iş falan yapmıştım ondan da zorlanmış olabilir bide ilk dozda vuran kişinin eli çok ağırdı ikinci de bir sorun yaşamadım Allah’tan